New hair,new blog!

Bok svima!
Odlučila sam napraviti novi blog jer mi se više sviđa pisati na wordpress-u nego na bloggeru.
Wordpress mi je puno jednostavniji za korištenje i ima više mogućnosti.
Nisam htjela mjenjati ime bloga no izgleda da je netko prije par mjeseci otvorio blog sa imenom Vogue and Strawberries, pa sam morala mjenjati 😦
Osim toga imam još puno novosti.
Odlučila sam se ofarbati u smeđu boju,again! Razloge zbog kojih sam to napravila ću nabrojati u sljedećem postu.
Obožavam ovu boju! 🙂
Saznala sam i super uzbudljive vijesti- ove godine idem u Trst,Barcelonu i krajem godine u Beč! 😀
Pošto volim putovanja ove vijesti su mi uljepšale život! Baš sam uzbuđena radi toga!
Naravno,da bi dobro izgleda u kupaćem u Barceloni započela sam s vježbanjem i zdravom prehranom.
Ako ste zainteresirani,pisati ću i o tome 🙂
Evo jedne slikice ako ste zaboravili kako izgledam:

pic 1

#duckfaceforlife

Imam puno ideja za sjedeće postove,jedino me vrijeme zeza.Kako god, nastojati ću što
češće pisati postove. Pusa,T.

Leave a Reply

